Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012

The Crush...

...-"Στραβομαρα!!"...Ηταν το πρωτο πραγμα που ειπα καθως βρισκομουν στο πατωμα, μετα τη μετωπικη συγκρουση μου με...εναν αγνωστο...σχεδον!
-"Συγνωμη,κοπελια!Ελπιζω να μην χτυπησες...Αν και πιστευω πως και εσυ εχεις μεριδιο ευθυνης για το πεσιμο σου!"μου ειπε γλυκα  και σχεδον ψιθυριστα....Παιχνιδιαρικα θα ελεγα....
-"Ω,ναι?!"του απαντησα ενοχλημενα κοιταζωντας κατω...Στεκομασταν και οι δυο στο πατωμα γωνατιστοι....Προσπαθουσα να μαζεψω καποια βιβλια μου που ειχαν σκορπισει...Προσπαθησε να με βοηθησει σε αυτο...Αμεσως μετα την 'ερωτηση' μου ,υψωσε το προσωπο του για να αντικρισει το δικο μου που ειχε σηκωθει ταυτοχρονα με το δικο του!....Κοιταχτηκαμε για μερικα κλασματα του δευτερολεπτου...Μου ηταν αρκετα,για να δω καθε λεπτομερεια του προσωπου του...
Ειχε καστανα κοντα μαλια....Δυο πολυ ομορφα,μεγαλα καστανοπρασινα ματια-που μου χαριζαν μια πολυ ζεστη ματια- και κοκκινα 'ζουμερα' χειλη...Ηταν αρκετα ομορφο παιδι...Κατα την γνωμη μου γυρω στα 25..?Ισως...Ηταν επισης αρκετα γυμνασμενος..Φορουσε τζιν με ενα μαυρο μπλουζακι και μια αθλητικη ζακετα...Μου χαμογελασε με ενα τοσο ζεστο χαμογελο....Με εκανε κυριολεκτικα να λιωσω....Δεν αντισταθηκα και...
-"Οκ,εχεις δικιο φερω και εγω ευθυνη,συγνωμη!"ειπα σηκωνοντας τα χερια,δηλωνοντας ενοχη και γελασα...Γελασε δυνατα και αυτος...Επρεπε να το παραδεχτω!Ειχε δικιο...
Αφου μαζεψαμε τα πραγματα μου σηκωθηκε...Απλωσε το χερι του και με βοηθησε να σηκωθω...
Συνεχισε να το κρατα,ενω σηκωθηκα... και με κοιτουσε τοσο εντονα...Τελικα η χειρονομια του κατεληξε σε..χειραψια!
-"Ειμαι ο Shannon!Shannon Leto...και ειναι πραγματικα η πρωτη φορα που χαιρομαι για μια συγκρουση μου!"..ειπε με ενα χαζο χαμογελο....Shannon?Leto?Kατι μου ελεγε το ονομα!...
-"Χαχα!Τοτε χαιρομαι πολυ που σε γνωριζω Shannon!Eιμαι η Nefeli Smith!... Να κανω μια ερωτηση?"...
-"Ο,τι θες!"ειπε...
-"Σε ξερω απο καπου!??...."ειπα απορημενα...
-"Εξαρταται απο το αν εισαι fan της rock!Η' αν συχναζεις σε club!Ασχολουμε πολυ με τη μουσικη!...Ξερεις,ειμαι drummer σε συγκροτημα....Στους 30 Seconds To Mars...!Aν τους εχεις ακουστα!"....ειπε.....Αν ακουω λεει?Drummer των 30STM?....Ποσο τελειο?...
-"Εννοειται οτι ακουω και φυσικα εχω ακουστα!Παιζεται τελεια μουσικη αν και δεν σας ξερω καλα!Ξερω ομως τραγουδια σας!Τα σπατε!"ειπα με ενθουσιασμο 10χρονου παιδιου...Πρεπει να φαινομουν γελοια,σκεφτηκα μετα!...
-"Χαχα!Σε ευχαριστω κουκλα!Εισαι πολυ γλυκια!"...ειπε και χαμογελασε...
-"Και αν επιτρεπεται,τι κανεις εσυ εδω Shannon?Μη μου πεις οτι εισαι συμφοιτητης!??"...ειπα με ενθουσιασμο...
-"Μπα ειμαι παππους για να σπουδασω!"αστειευτηκε...."Βασικα ειμαι εδω για να παρω,τον αδερφο μου....!"ειπε...
-"Α!Τον αλλο Leto!Ειναι και αυτος στο συγκροτημα ετσι?Ειστε τρεις αν δεν κανω λαθος!Μαζι με εσενα και τον....?"...δεν μπορουσα να θυμηθω το ονομα του κιθαριστα τους...
-"Τον Tomo εννοεις!"με συμληρωσε...!
-"Ναι,τον Τομο!Δεν τα παω καλα ξερεις με τα ονοματα!"...αστειευτηκα...
-"Ειναι ενταξει!Εσυ?Τι κανεις εδω?Σπουδαζεις φανταζομαι..."
-"Ε,ναι...Σπουδαζω δημοσιογραφια...."απαντησα.
-"Α!ωραια!Καλη τυχη με αυτο...!"ειπε...
-"Ευχαριστω!Θα την χρειαστω!"ειπα χαμογελωντας του...Για μερικα λεπτα μειναμε εκει να κοιταζομαστε....
-"Χμμμ,να φευγω σιγα σιγα... "ειπα....
-"Να σε συνοδεψω!" ειπε προθυμα....
-"Δεν ειναι αναγκη,αλλωστε ψαχνειςτον αδερφο σου,ετσι?"...
-"Δεν πειραζει θα του στειλω sms να κατεβει!Μεγαλο παιδι ειναι θα με βρει εξω!"γελασε...
-"οκ,τοτε!"ειπα...Κατεβηκαμε τις σκαλες...Μιλουσαμε στη διαδρομη για την σχολη...Μου ειπε μαλιστα για τον αδερφο του,που δυο φορες το μηνα,σχεδον,διδασκει υποκριτικη στην θεατρικη σχολη που στεγαζονταν στο ιδιο κτιριο με την δικη μου....
Βγηκαμε εξω...Λιγο πιο περα απο την εισοδο στεκοταν η Κristen,που προφανως με περιμενε...Το προαυλιο ηταν γεματο φοιτητες...Πηγα προς το μερος της με το Shannon που με ακολουθησε....
-"Ει,Kristen...Sorry,αν περιμενες αρκετα,απλα ειχα ενα ατυχημα με τον..."...της ειπα προσπαθωντας να απολογηθω και με το χερι μου εδειξα τον Shannon...
-"Ατυχημα με τον Shannon Leto?!Πλακα κανεις!"ειπε με εκπληξη καθως αναγνωρισε την νεα μου παρεα!.."Ειμαι η Κristen Green!Kαι χαιρομαι ιδιαιτερα που σας γνωριζω,επιτελους κυριε Leto!...Ειπε απευθυνομενη στον Shannon...
-"Η χαρα ειναι δικη μου Κristen!Ειναι ωραια να συναντας τοσο ωραιες κοπελες μεσα σε μια ωρα μονο!"ειπε και φιλησε το  χερι της...Φαινοταν πραγματικα σαν να την φλερταρε,οπως νομιζα πως εκανε πριν λιγο μαζι μου!...Ξαφνικα θυμηθηκα κατι αρθρα που ειχα διαβασει σχετικα μ'αυτον παλια....Για τις σχεσεις του και τα one night stands...Και το παρατσουκλι του...Να δεις πως τον λεγανε..?..Α,ναι! Shannimal!!Λογω των κατακτησεων του και των προσοντων του...Ολα αυτα επαληθευτηκαν σε μερικα λεπτα σκεφτηκα και εκανα μια γκριματσα...
-"Και μη μου μιλας στον πληθυντικο!Ειμαι μεγαλος αλλα δεν χρειαζεται να μου το θυμιζεις!"συνεχισε και γελασαμε ολοι...Μου φαινοταν αρκετα φιλικος και ζεστος ο Shannon!Eπιπλεον εκδηλωτικος!Τον συμπαθησα πραγματικα...Το ιδιο  εδειχνε να τον συμπαθει και η Kristen...Αλλωστε πριν που μιλουσαμε μου αποκαλυψε την αδυναμια της για τους Μαρς!Το ονειρο της εγινε πραγματικοτητα,σκεφτηκα....
..."Ντριιιιν"...Ακουστηκε ενα κινητο...Ηταν του Shannon...
-"Παρακαλω?!"..."Ναι bro,ειμαι κατω σε περιμενω...ειμαι λιγο πιο περα απο την εισοδο...εσυ?στην πορτα?...περιμενε!α,σε βλεπω!...εσυ?...ωραια!ελα..."ειπε και εκλεισε.
-"Ερχεται και ο αδερφος μου!"...ειπε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου