Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

The meeting...

     Χαχανιζαμε με τον Shannon ,οταν ακουσα μια γνωριμη ανδρικη φωνη ακριβως πισω μου...
-"Shannon!!" ηταν το μονο που ειπε....
-"Jared!!Καλως τον!"ειπε ο Shannon απευθυνομενος σε αυτον που στεκοταν πισω μου..."Να σας συστησω!" συνεχισε ολο προθυμια!Γυρισα την πλατη μου απο την αλλη μερια για να αντικρυσω τον "γνωστο-αγνωστο",καθως ελεγαν τα παραπανω....Και....Ναι!!..Ειχα απολυτο δικιο!Ηξερα τον ανδρα πισω μου!Η φωνη του μου υπεδειξε πως τον γνωριζα..Ηταν αυτος!...Ηταν...ο Jared!...Ο "αγνωστος" ,που μονο το μικρο του ονομα ηξερα και τις ασχολιες του,εως τωρα τουλαχιστον!Ο συνοδοιπορος μου στο ταξιδι..Που δεν φυσικα δεν ειχα ξεχασει...!..Δηλαδη?!Δωστε μου ενα λεπτο!..Ταξιδευα με τον ...JARED?Τον JARED LETO?Των 30STM?...Που να με παρει!!..Επρεπε να ξερω ολους τους rockers!Φυσιογνωμικα τουλαχιστον!!...
..Προσεξα απο την εκφραση του πως και αυτος με αναγνωρισε...Το αψεγαδιαστο προσωπο του φωτιστηκε!Εβγαλε τα μαυρα γυαλια που καλυπταν τις μπλε θαλασσες του και με κοιταξε με εκπληξη,οπως την πρωτη φορα....
-"Δεν χρειαζεται Shannon!Γνωριζομαστε!Με την μια απο τις δυο κυριες,τουλαχιστον!"ειπε προσπαθωντας να εξηγησει και με κοιταξε στην συνεχεια...
-"Ναι!"συμπληρωσα με εκπληξη.."Γνωριζομαστε με τον Jared!Ταξιδευαμε μαζι τις προαλλες!"ειπα στον Shannon που με κοιτουσε απορρημενος!....."Ωστε εσυ εισαι ο αδερφος του Shannon?!"..."Eισαι και εσυ Leto?!...Δηλαδη,εισαι στους 30 seconds to Mars?"..Eιπα απευθυνομενη στον Jared."Θεε μου και δεν σε αναγνωρισα τοτε!!"....Γελασαν και οι δυο τους...H Kristen παρακολουθουσε αναυδη!...Ποσο χαζη πρεπει να ακουστηκα!Και ενοιωθα φυσικα...Ειχα ταξιδεψει με εναν απο τους ανθρωπους που τα εργα τους με συγκινουν τοσο!..Αυτον που εγραφε τραγουδια με τοσο νοημα.. και μουσικη ...αξεπεραστη!!Με εναν απο αυτους που σου δινουν κινητρο να κυνηγας τα ονειρα σου!!Να τα πραγματοποιεις!...Και αντι αυτον ,λοιπον να τον ρωτησω πραγματα,για την ζωη του και αλλα τετοια, για την μουσικη του,αντιθετα του μιλουσα για εμενα!!..Καθως το σκεφτομουν κοκκινιζα!!....
-"Χαιρομαι πολυ που σε ξαναβλεπω ..Nefeli!",ειπε και απλωσε το χερι του για να συναντησει το δικο μου,σε χειραψια..Μου χαμογελασε,με αυτο το υπερτατο χαμογελο του!Που σε κανει να "λιωνεις"...
-"Παρομοιως!"του απαντησα απολυτως ειλικρινα,και απλωσα το χερι μου....Ενοιωσα ριγος να διαπερνα την ραχοκοκκαλια μου!Η καρδια μου χτυπουσε ζωηρα...Τα ματια μου ειχαν καρφωθει στα δικα του...Στις μπλε αυτες χαντρες,που εκοβαν την ανασα...Δεν ειχα ξανανοιωσει ετσι για κανεναν!Ποσο μαλλον για καποιον που γνωριζα ελαχιστα!...Ολα αυτα μονο σε μερικα δευτερολεπτα!....Τι ειχα παθει??...
-"Ωραια τοτε,να σου γνωρισω την αλλη ομορφη δεσποινιδα!"ειπε ο Shannon στον Jared,διακοπτοντας την σιωπη..."Eιναι η Kristen...."συνεχισε...Ο Jared εστρεψε τωρα προς εκεινη ...
-"Κristen Green!"...ειπε με ενθουσιασμο η Kristen...Δικαιολογημενα αφου επιτελουσ γνωριζε το ειδωλο της,σκεφτηκα...
-"Jared Leto!Χαρηκα ωραια μου κυρια!"ειπε και ακουστηκε ενα γελακι απο την πλευρα του!Παιχνιδιαρικο,θα ελεγα...!Δωσανε τα χερια επισης...
-"Και εγω!Οσο δεν φανταζεστε!Ξερετε ειμαι Echelon και το λιγοτερο που μπορω να πω ειναι οτι...Σας λατρευω ολους!!"...ειπε με ενθουσιασμο 16χρονου που εβλεπε απο κοντα το ειδωλο του!...Γελασα κρυφα...Ο Jared της χαμογελασε γλυκα!
-"Υπεροχα!Χαιρομαι ιδιαιτερα οταν συναντω τους Echelon!Ειναι ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ μου!"της ειπε ενθουσιασμενος...."Α!και μην μου μιλας στον πληθυντικο!Το μισω,ξερεις!"...συμπληρωσε γελωντας...Ειχα κολλησει σε αυτο που ειπε..."Ειναι οικογενεια μου"...Ειχα ακουσει για τους  Echelon και για το ποσο δεμενοι ηταν με την μπαντα αλλα και μεταξυ τους!...Με παραξενεψε το γεγονος πως και ο ιδιος ο Jared ηταν μεσα σε ολο αυτο  και πραγματικα..ο τροπος ου ειπε  την λεξη "οικογενεια" ηταν τοσο γλυκος!Φαινοταν να το εννοει!Να το νοιωθει!Αυτο μου εκανε εντυπωση!Ελαχιστοι διασημοι νιωθουν ετσι για αυτους που τους θαυμαζουν...!
-"οκ!"ειπε η Kristen στην παρακληση του..."Μπορω να σας ζητησω κατι?!"...
-"Ο,τι θες !"ειπαν τα αδερφια Leto...
"Θελω μια φωτο μαζι σας!Pleaseeeee!"ειπε παρακαλωντας τους εξακολουθωντας να μοιαζει με 16χρονο....Γελασαμε ολοι...
-"Οκ!"ειπε ο Jared!
-"Tελεια!Τωρα θα εχω και αποδειξεις!!Χαχαχα!"...Μονολογησε η Κristen!!"Νef?Mπορεις να μας τραβηξεις??!"ειπε...Κουνησα το κεφαλι καταφατικα και πηρα το Blackberry μου στα χερια...
Η Kristen μπηκε αναμεσα τους...Την αγκαλιασαν και οι δυο σφιχτα!Αρχισαν και τα δυο αδερφια να κανουν γκριματσες και τετοια!Τραβηξα 2!Στην τελευταια μαλιστα,την αγαπημενη μου ομολογω,ο Jared ειχε γουρλωσει τα ματια και ειχε ανοιξει το στομα.Με το ενα του χερι εδειχνε την Kristen,που ο Shannon την φυλουσε στο μαγουλο!.........Υπεροχη απλα!....
-"Λοιπον εμεις να πηγαινουμε!Χαρηκα!"ειπε ο Jared."Τα λεμε συντομα!" αρχισε να απομακρυνεται σιγα-σιγα αφηνοντας τον Shannon πισω του.Κατευθυνθηκε προς ενα μαυρο αστραφτερο τζιπ..
-"Ναι πρεπει να φυγουμε!Λοιπον θα τα πουμε!Αλλωστε εχω το νουμερο σου!"ειπε κοιταζοντας με ο Shannon..."See you!"....
-"Οκ !Tα λεμε!!"του ειπαμε με την Kristen ....Μπηκε στο αυτοκινητο και εφυγε με τον Jared...
-"Και τωρα οι δυο μας!Πες τα μου ολα!"ειπε η Kristen με ενα καχυποπτο και πονηρο υφος!
-"Ωχ!Καταλαβα!Με περιμενει ανακριση!"ειπα γελωντας!"Τουλαχιστον παμε για καφε εκει που λεγαμε και σου υποσχομαι θα σου τα πω ολα,Sir!!"ειπα παρακλητικα..Και μου εγνεψε καταφατικα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου