Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

Τhe invitation...


...Ο δυνατος χτυπος στην πορτα με ξυπνησε...Σηκωθηκα,φορεσα τις παντοφλες μου και συρθηκα ως εκει...Ποιος να ηταν αραγε?...Ανοιξα,βαριεστημενα...Αμεσως αντικρυσα ενα ζευγαρι ματια να με κοιτουν ανυπομονα...
-"Εσυ πρεπει να εισαι η δις Smith?..."ειπε αυτος που χτυπησε την πορτα...Μολις ειχα ξυπνησει και προσπαθουσα να "κατανοησω" την πραγματικοτητα!....Τον κοιταξα"εξεταστικα" για μερικα δευτερολεπτα πριν απαντησω...Ηταν ενα αγορι γυρω στην ηλικια μου,μελαχρινος με καστανα μαλλια και μαυρα ματια...Αρκετα ομορφος...
-"Η ιδια.Και εσυ εισαι...?"ρωτησα απορρημενα και χασμουρηθηκα....
-"Με λενε Frank!Ξερεις ειμαι ο γιος της Emma,της ιδιοκτητριας...Ελπιζω να μην σε ξυπνησα..."...Ενταξει,με ξυπνησε αλλα αποφασισα να μην δωσω σημασια...
-"Της Emma?!Δεν ηξερα οτι εχει γιο...Η αληθεια ειναι οτι μου φαινεται πολυ νεα,για να εχει γιο στην ηλικια μου...."ειπα με εκπληξη...Γελασε...
-"Αυτο πρεπει οπωσδηποτε να της το πεις!Θα σε λατρεψει!"ειπε παιχνιδιαρικα...Και χαμογελασε...
-"Χαρηκα,λοιπον!Περασε μεσα...Καθησε."συνεχισα καθως βολευτηκε στον καναπε και εγω καθησα διπλα του...
-"Παρομοιως!Ευχαριστω..."βιαστηκε να απαντησει."Λοιπον,σου χτυπησα επειδη ηθελα να σε γνωρισω και εσυ να γνωρισεις το νεο σου γειτονα!"ειπε χαρουμενα...Γειτονας!?....
-"Το εννοεις αυτο?!Θα εισαι γειτονας μου!?...Χαιρομαι πολυ γι'αυτο!"ειπα και το εννοουσα...Επιτελους δεν θα ειμαι μονη στον οροφο!Θα εχω γειτονα και μαλιστα αρκετα καλο και συνομηλικο,απο οτι φαινοταν....
-"Ναι.Αποφασισα πως χρειαζομουν το δικο μου χωρο,τωρα που σπουδαζω κιολας, και η μανα μου,μου εδωσε το διπλανο διαμερισμα...Ειναι αρκετα ωραιο και λατρευω την ιδεα του να εχω ενα ολοκληρο σπιτι...μονος!"ειπε με ενθουσιασμο...
-"Οντως ειναι τελειο να εχεις το δικο σου χωρο...Και εγω ειχα την ευκαιρια να το καταλαβω τωρα που σπουδαζω επισης..."
-"Ναι,μου ανεφερε και η κυρα-Emma πως σπουδαζεις...δημοσιογραφια,αν δεν κανω λαθος?Μου εχει μιλησει με τα καλυτερα λογια,αν και ειχε παραληψει να μου αναφερει κατι σημαντικο: πως εισαι εξισου ομορφη οσο και εξυπνη οπως μου ειπε..."
-"Χαχα,σε ευχαριστω για τα απανωτα κοπλιμεντα!...Αν και δεν με περιγραφουν τοσο,πιστευω.....!"ειπα και πρεπει να κοκκινησα...Το ενιωθα.Ενιωθα τα μαγουλα μου να παιρνουν φωτια...."Και ναι,δημοσιογραφια σπουδαζω...Εσυ?"βιαστηκα να συνεχισω,μονο και μονο για να ξεφυγω απο την αβολη κατασταση...
-"Ωραια....Εμενα με εχει κερδισει η 7η τεχνη...Ξερεις σπουδαζω υποκριτικη στο NYU...."
-"Αυτο ειναι διπλα απο την σχολη μου...!"αναφωνησα...
-"Ειμαστε γειτονες και εκει δηλαδη...Μικρος που ειναι ο κοσμος!"ειπε γελωντας...
-"Χαχα,οντως!Τελεια...!Εισαι και εσυ πρωτοετης να υποθεσω?..."
-"Ναι...Λοιπον,ξεχασα να σε ρωτησω...Πως σου φαινεται η Νεα Υορκη?"ειπε με ενδιαφερον...
-"Αρκετα ωραια!Ονειρουπολη!Αν και τεραστια....Αρχικα πιστευα πως δεν θα καταφερνα να βρω ουτε την σχολη!Ομως περπατησα για λιγο τους δρομους της και ενιωσα οικεια...Λες και εμενα παντα εδω...Σαν να βρηκα το χωρο που ανηκω....Ηταν θεμα ωρων να νιωσω ετσι...!"
-"Χαιρομαι...Πραγματι,αρχικα σου φαινεται χαοτικη αλλα οταν την συνηθισεις δεν θες να την αλλαξεις...!".."Εκανες γνωριμιες εδω?Αν θες μπορω να σε βοηθησω σε αυτο...Οχι,να το παινευτω αλλα ξερω αρκετα ατομα και ετσι δεν θα νιωθεις μονη..."ειπε κανοντας γκριματσα και επειτα χαμογελασε....
-"Σε ευχαριστω.Εκανα καποιες γνωριμιες,στη σχολη....Ειναι οκ..."
-"Ωραια,αν χρειαστεις οτιδηποτε ειμαι στην διαθεση σου ωραια μου δεσποινις!Και θα χαιρομουν πολυ να καναμε παρεα..."συμπληρωσε....Του χαμογελασα...Ηταν αρκετα ευγενικος...Καποιες φορες τον εποιασα να με κοιταζει εντονα...Αμεσως επαιρνα τα ματια μου απο τα δικα του...
-"Λοιπον,να πηγαινω και εγω....Αλλωστε και εσυ θα εχεις δουλειες να κανεις!..."ειπε...Ωχ,ναι!Ειχα και μαλιστα ειχα αργησει να ετοιμαστω...Η Kristen θα με εψελνε...Και με το δικιο της...!
-"Η αληθεια ειναι πως πρεπει και εγω να ετοιμαστω..Εχω μαθημα...."ειπα οσο πιο ευγενικα μπορουσα....
-"Οκ...Χαρηκα παρα πολυ!Θα τα πουμε!"ειπε και βγηκε απο το σπιτι..Κατευθυνθηκε προς την απεναντι πορτα...Στο δικο του διαμερισμα....
-"Οκ!Τα λεμε!"ειπα και βιαστηκα να κλεισω....
...Ετρεξα στο δωματιο φορεσα τα ρουχα μου,επειτα ετρεξα προς το μπανιο.....Τελικα κατεληξα να τρωω ενα τοστ στα ορθια αφου η Κριστεν με ειχε ηδη παρει τηλεφωνο να κατεβω...Πηρα την τσαντα μου και κατεβηκα τρεχοντας....Την βρηκα να περιμενει στο αυτοκινητο της...
-"Καλημερα!!"φωναξα αφου ανοιξα την πορτα και βολευτικα στο καθισμα του συνοδηγου...
-"Επιτελους!Που ησουν κοπελια...?"ρωτησε καθως με κοιτουσε απορρημενα...
-"Που να στα λεω ειχα πρωινες επισκεψεις!Παλι καλα να λες αλλιως δεν θα ειχα ξυπνησει...!"...
-"Ω,για πες.....Ποιος σε ειδε στον υπνο του και ετρεξε εδω πρωινιατικα...?"ειπε χαμογελωντας...
-"Ο γιος της ιδιοκτητριας του σπτιου μου!Θα ειναι ο νεος μου γειτονας!Ε,λοιπον ηρθε για να με γνωρισει...."
-"Τελεια....!Ειναι ωραιος?Για πες...Πεχτηκε τιποτα?.!"ειπε παιρνοντας ενα πονηρο υφος....
-"Κριστεν,μολις τον γνωρισα.....Λοιπον ναι,ωραιος ειναι...Δηλαδη πολυ ωραιος....Εσενα θα σου αρεσε πιστευω..."ειπα και εκανα μια γκριματσα...
-"Δεν μας τα λες καλα...Πλας:θελω να τον γνωρισω!Χαχαχαχα!"
-"Εισαι αδιορθωτη!Αλλα γι'αυτο σ'αγαπω!"ειπα και της τσιμπησα το μαγουλο...Γυρισε και μου χαμογελασε με ενα πολυ γλυκο χαμογελο....Της ειπα για ολη τη συναντηση μου με τον Φρανκ...Της ειπα και για τις ματιες που μου εριχνε....Τοτε αρχιζε να με πειραζει...Αλλα τα σχολια της μονο ενοχλητικα δεν μου ηταν...Την λατρευα και διασκεδαζα με τα λεγομενα της....!
  
 ......Λιγες ωρες μετα.....

....."Ντριιιιν" ηταν το κινητο της Κριστεν....
-"Ναι?"απαντησε..."Ελα μαμα...Τι κανεις?Ολα καλα?.....Τι?.....Εδω....??Που ακριβως?....Οκ ερχομαι να σε παρω.!Τα λεμε εκει..."ειπε και εκλεισε...."Νεφ,ακυρη η εξοδος αποψε!Χιλια σορυ αλλα ηρθε η μανα μου...Πρεπει να παω να την παρω απο τον σταθμο....Και μετα δεν πρεπει να την αφησω μονη...Πρωτη φορα ερχεται και...."
-"Ουτε να το συζητας καλε!Καταλαβαινω...Εννοειται,να πας!...Θα βγουμε αλλη φορα!"βιαστηκα να απαντησω...Ειχαμε τελειωσει το μαθημα και γυριζαμε σπιτι μου....Μετα απο λιγο φτασαμε....
-"Ευχαριστω που με εφερες!Θα τα πουμε Κρις!
-"ΟΚ,Νεφ!Φιλια πολλα!"...Με χαιρετησε και εφυγε...
...Μπηκα στο σπιτι...Εβγαλα τα ρουχα φορεσα το σορτσακι μου με ενα φανελακι....Πηρα την κιθαρα μου,καθησα στο κρεβατι μου και αρχισα να παιζω....Ηταν η ιδανικη ευκαιρια να ξαναπαιξω την μουσικη μου και οχι μονο...Μου ειχε λειψει αυτο....!.....Τα χερια μου χαϊδευαν απαλα τις χορδες...Μια γλυκια μελωδια εβγαινε....
....Αφου επαιξα ενα κομματι,εκλεισα τα ματια μου και ξαπλωσα....Με ποσο ομορφο τροπο σου φτιαχνει την διαθεση η μουσικη?.....Περασαν μερικα δευτερολεπτα..Ισως και λεπτα...Ενιωθα γαληνια και ειχα ξεχασει τα παντα...Ειχα χασει την αισθηση του χρονου...Δεν ξερω ποση ωρα ημουν ετσι.....
....Ξαφνικα,την απολυτη ησυχια διακοπτει ο ηχος του κινητου μου...Χωρις να ανοιξω τα ματια το τραβηξα απο το κομοδινο στο αυτι μου....
-"Παρακαλω??..."απαντησα.
-"Νεφελη?!Εσυ εισαι?..."μια αντρικη φωνη ακουστηκε,γνωριμη φωνη....
-"Η ιδια και εσυ....?"
-"Ο Shannon ειμαι!"με διεκοψε...Ανοιξα τα ματια και πεταχτηκα απο το κρεβατι....
-"Shannon?!"φυσικα ηταν αυτος,πως να ξεχασεις αυτη τη φωνη..?...."Πως εισαι?Ολα καλα?"...
-"Μια χαρα!Εσυ?...."ειπε....
-"Πολυ καλα!"
-"Ξερεις σε πηρα...Για να σε ρωτησω...."..."Θες αποψε να ερθεις στο κλαμπ που παιζω??"ειπε....
-"Εμ...Δεν ξερω....."ειπα διστακτικα...
-"Σε παρακαλω..Αν δεν εχεις κατι αλλο να κανεις....Πραγματικα,θα ηθελα να σε δω,εκει..."
-"Καλα...Λοιπον,ενταξει!"απαντησα προθυμα αυτην τη φορα....
-"Τελεια!!!"ειπε χαρουμενα..."Θα στειλω τον οδηγο μας να σε φερει οκ?"....
-"Shannon,δεν ειναι αναγκη....Απλα πες μου την διευθυνση και..."
-"Shhh...Δεν σε αφηνω μονη...Θα ερθει,ειπα....Μονο στειλε μου την διευθυνση σουσε μηνυμα,για να μην την ξεχασω...!"ειπε...Δεν μπορουσα να του αρνηθω...Ηταν τοσο καλοςμαζι μου....
-"Οκ,σου την στελνω!Θα τα πουμε εκει....!"
-"Ωραια!Τα λεμε στις 10!Φιλια...!!"....ειπε χαρουμενος και εκλεισε....
....Οκ,ο Shannon Leto μολις με ειχε καλεσει σε σοου του!Ειχα ακουσει για αυτον και τον φιλο του,τον Becks...!Παιζανε σε πολυσυχναστα κλαμπ σε ολο τον κοσμο..!...Ενταξει, δεν μπορουσα να κρυψω την χαρα μου!Ο Shannon με ειχε θυμηθει και μαλιστα με καλεσε στο σοου!...Πολυ γλυκο...!
....Ηταν ηδη οκτω....Επρεπε να βρω τι θα βαλω....Δεν επρεπε να αργησω εδω...Ετσι πηγα και σταθηκα μπροστα στην ντουλαπα μου,με σταυρωμενα τα χερια.....Δυσκολη αποφαση......Για να δουμε λοιπον....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου