Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Just Life...

-"Aσε με εδω Kristen!"της ειπα καθως φορουσα το τζακετ μου.
-"Οκ...Θα περασω να σε παρω αυριο...Οπως κανονισαμε!"μου ειπε...Ανοιξα την πορτα του αυτοκινητου και κατεβηκα...
-"Εννοειται!Λοιπον τα λεμε!...Καληνυχτα!"...
-"Καληνυχτα Νef!"ειπε καθως εκλεινα την πορτα και χαθηκε στον σκοτεινο δρομο,εξω απο το σπιτι μου...Ανεβηκα τρεχοντας τις σκαλες και με γρηγορες κινησεις μπηκα στο σπιτι...Κρεμασα το τζακετ και την τσαντα μου,εβγαλα τα παπουτσια μου και κουλουριαστηκα στον καναπε...
.....Η πρωτη μερα στη σχολη,ουσιαστικα στην νεα μου ζωη,εφτανε επισημως στο τελος της...Και ομολογω πως ηταν καλυτερη απο ο,τι περιμενα!..Καταρχας συναντησα ατομα που ουτε φανταζομουν πως θα συναντουσα σε αυτη την χαοτικη πολη!Συναντησα συγκεκριμενα ξανα τον αγνωστο-γνωστο πια- ενδιαφερων τυπο και τον αδερφο του!...Αλλα και την soulmate μου!Αυτη που τοσα χρονια αναζητουσα!Γιατι ναι,ειχα κολλητους,τα αγορια-αδερφια μου,αλλα μια κολλητη σε καταλαβαινει περισσοτερο σε πολλα θεματα,ως κοριτσι και η ιδια!Αλλωστε ολα τα κοριτσια χρειαζονται μια κολλητη!Και για εμενα ηταν η Kristen!Kαι μου χρειαστηκαν μονο λιγες ωρες συζητησης μαζι της για να το καταλαβω!Το ιδιο εδειχνε να νιωθει και η ιδια...
.....Στην βολτα που καναμε μιλησαμε για πολλα και διαφορα...Σχολειο,αγορια,επιδιωξεις,ονειρα, ηταν απο τα πολλα θεματα στα οποια αναφερθηκαμε...Μεσα απο αυτα ενοιωθα να την γνωριζω ακομα περισσοτερο!Ειχαμε πολλα κοινα,οπως τα μουσικα μας γουστα!-Και μονο που ακουγε ροκ μου αρκουσε!-....
....Ενοιωθε να με καταλαβαινει...Την εμπιστευομουν αρκετα,ετσι της ειπα τα παντα γυρω απο εμενα,γενικα για την ζωη μου μεχρι και σημερα...Με ρωτησε διαφορα,ακομη και για τους Leto!Της ειπα πως γνωριστηκα και με τους δυο....
......Γελασε με την αγνοια μου και που δεν αναγνωρισα τα ειδωλα της με τη μια!...Στην συνεχεια μου εμπιστεφθηκε και η ιδια,διαφορες πτυχες της δικης της ζωης..Οπως οτι ηταν μοναχοκορη,οπως και εγω....Επισης οτι προσφατα ο πατερας της πεθανε,αφηνοντας πισω του χωρις καθοδηγητη την εταιρια λογιστικων που εχουν...Εξαιτιας αυτου του γεγονοτος η μητερα της,δεν της επετρεπε να ερθει για σπουδες εδω.Ηθελε για την Kristen να σπουδασει στο New Jersey λογιστικη για να διευθυνει την εταιρια...Ομως η Κριστεν ειχε αλλα σχεδια...Ετσι αποφασισε να φυγει εστω και χωρις την συγκαταθεση της μητερας της...Επιπλεον η ιδια ηταν οικονομικα ανεξαρτητη,ο πατερας της ειχε φροντισει για αυτο,ετσι δεν αντιμετωπισε και οικονομικο προβλημα....Ετσι,ηρθε και αυτη στην πολη οπου μπορουσε να πραγματοποιησει το ονειρο της!...Μπορω να πω πως ημουν περιφανη για αυτη!Την θαυμαζα,αφου κανενα εμποδιο δεν την σταματησε στο να ακολουθησει τον δρομο της!....Mε αυτα και μ'αυτα περασαμε την πρωτη μας μερα!Με γελιο,εξομολογησεις,θεμελιωνοντας μια φιλια....

....Πηρα στα χερια μου το λαπτοπ και συνδεθηκα στο skype.Eιχα μια προσκληση για συνομιλια.Πατησα αποδοχη...και....Τσουπ!Η γλυκια φατσουλα του Joe,εμφανιστηκε!Τα μεγαλα πρασινα ματια του ελαμπαν!
-"Joe!"ουρλιαξα σχεδον...
-"Νef!",φωναξε το ιδιο δυνατα..."Τι κανεις κουκλα μου?!"..."Ολα καλα?Σε εχασα!Με ξεχασες!"...ειπε παιχνιδιαρικα...και στην συνεχεια...θεε μου!...εκανε αυτο το θλιμμενο puppy face που ξερει ποσο πολυ το λατρευω!Λιωνω στην οψη του!Ειναι τοσο γλυκος μωρε!Καθε φορα που το κανει αυτο δεν μπορω να του χαλασω χατιρι!..
-"Ελαααα!Σταματα ΤΩΡΑ το puppy face!Εισαι πολυ γλυκουλι!Δεν το πιστευω πως απο τοσο μακρυα με επηρεαζει!!Σταματα το μικρε!"τον προσταξα σχεδον."Και μην εισαι υπερβολικος!Μιλησαμε πριν απο 18 ωρες..ακριβως!"ειπα...Και τωρα ηταν η σειρα μου να κανω την φατσα που τοσο συχνα χρησιμοποιει!Γελασε δυνατα με την μαλλον αποτυχημενη προσπαθεια μου...
-"Ελα τωρα!Δεν πιανουν αυτα σε εμενα!χαχαχαχαχα!!"..."Για πες λοιπον!Πως ηταν η πρωτη μερα σου εκει!?"ειπε ολο ενδιαφερον.
-"Αρκετα καλη!Καλυτερη απο οτι πιστευα!...Γνωρισα και μια υπεροχη κοπελα,την Kristen...αυτα πανω κατω.Εσεις?Καλα?...."
-"Μια χαρα!ολοι!...Ω,για πες!Λεει τιποτα!??"....ειπε με πονηρο υφος.
-"Σκασε ρε!Δεν ειναι για εσενα!"ειπα γελωντας και αυτος με την σειρα του μου εβγαλε την γλωσσα...
"Μαζεψου λεμε!"συνεχισα,"και για να ξερεις ειναι κουκλαρα!"...
-"Θελω γνωριμια!"ειπε παρακλητικα σχεδον...
-"Ναι καλα...Περιμενε!Αλλωστε εσενα σου αρεσε η Νικολ αν θυμαμε καλα,ετσι δεν ειναι?"προπαθησα να τον πειραξω!Μου αρεσε να παιζω μαζι του!Ειναι το μικρο μου!...
-"Παει αυτη μας τελειωσε!"βιαστηκε να απαντησει...
-"Αληθεια?!Γιατι?"ειπα
-"Μεγαλη ιστορια!Θα σου πω αλλη φορα!...Πες μου τωρα για εσενα,την μερα σου εκει...."συνεχισε...
-"Τιποτα αξιολογο...!Η σχολη εινα αρκετα ωραια,αυριο θα γνωρισουμε και τους καθηγητες και...Α!παραλιγο να το ξεχασω!!Δεν θα το πιστεψεις ποιους συναντησα!"φωναξα με ενθουσιασμο...
-"Ποιους??!"....ρωτησε ολο περιεργεια....
-"Τους αδερφους...Letoooo!"συνεχισα.
-"Τι??Που??Πως?Ποτε?...."
-"Στην σχολη!Καταλαθος συγκρουστηκα με τον Shannon!...Μου εδωσε και το νουμερο του!"..."Τελικα ειναι καυτος απο κοντα!"συμπληρωσα....Ο Joe ειχε μεινει αφωνος....Τελικα αποφασισε να μιλησει...
-"Σοβαρα τωρα?!Τους συναντησες!?...Συναντησες τον Shannimal??!και...σου εδωσε το νουμερο του?Holy shit!"φωναξε...!
-"Και οχι μονο...Και τον Jared,με τον οποιο ...ταξιδευαμε και μαζι και δεν τον αναγνωρισα!Η αθεοφοβη!"
-"Οκ αυτα ειναι υπερβολικα πολλα για εμενα!Δωσε μου χρονο να τα επεξεργαστω!"...
-"Οσο θες!!Α!Πες τα και στους αλλους!Θα μας μεινουν!"ειπα γελωντας.
-"Καλα δεν αναγνωρισες τον Jared?Και σου εχω πει....μαθε τους κωλοτραγουδιστες!Θα μας καψεις!"ειπε και συνεχισε."Και τι λεγατε με αυτον?Πως ειναι απο κοντα?"
-"Αρκετα φιλικος θα ελεγα!Δεν θυμιζει σε καμια περιπτωση snob celebrities!Tου μιλησα και για εμας!Για το συγκροτημα!Ειπε πως θα του αρεσε να μας ακουσει live!"ειπα
-"Αληθεια!?Ποσο..υπεροχο?!Να το λεει αυτο καποιος που εχει κανει απο τα καλυτερα live ever!Wow!"ειπε με θαυμασμο.
-"Οντως,ειναι τελειο...Αυτα ηταν τα νεα μου...Εσεις?εχετε τιποτα νεοτερο?..."
-"Οχι,τιποτα το ιδιαιτερο απο χθες!Οπως τα ξερεις!....Λοιπον θα βγω γιατι εχω να συναντηθω με τα παιδια!Ειναι νυχτα pro evolution!Ξερεις!Τα γνωστα!"ειπε γελωντας!
-"Χαχαχα!Ειστε αδιορθωτοι!Τελος παντων!Σας αγαπω πολυ πολυ!Τα φιλια μου σε ολους!ΒΒ!"
-"Οκ,sister!See ya!"ειπε και εκλεισε....
Εκλεισα το λαπτοπ,φορεσα πιτζαμες και ξαπλωσα στο μαλακο στρωμα του κρεβατιου μου αφηνωντας την μεγαλη αυτη μερα πισω μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου