Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Τhe Silver Mask

  "Ελα Eva!!...Σε παρακαλω!..Κανε μου αυτη την χαρη...!!Ελαααα!Και θα κανω ο,τι μου ζητησεις,αληθεια...." Η Mia κλαιει και οδυρεται,προσπαθωντας να με πεισει...
"Μia,ξερεις οτι γουσταρω οσο και εσυ αυτους τους ανοητους χορους!Μη με πιεζεις...Σε παρακαλω..."προσπαθω να την κανω να με αφησει ησυχη...Α,Ωραια!!Τωρα γονατισε κιολας!Αυτη η κοπελα ειναι τοσο πεισματαρα!...
"Mia σηκω αμεσως ορθια!Δεν προκειται να κερδισεις τιποτα με αυτο!"
"Ελα,σε παρακαλω..."σταματα για λιγο για να παρει αυτο το αξιολατρευτο puppy face..."Αλλωστε μου χρωστας Swith" Ωχ!παιρνει αυτο το διαβολικο υφος...Να παρει εχει δικιο...Tην κοιταζω και ξεφυσαω...
"Θυμασαι ποσο σε βοηθησα με τον βλακα τον Ματ!Ελααα....Ειναι η σειρα σου...."
"Ναι...Θυμαμαι,δυστυχως...Ενταξει Mia!Eνταξει...Κερδισες!"Και πριν τελειωσω τη φραση μου εχει σηκωθει και με εχει αρπαξει στην αγκαλια της χαμογελωντας θριαμβευτηκα...
"Σε μισω!!"της φωναζω...Και γελαει δυνατα..
"Ναι,και εγω σε αγαπω!"απαντα και με σφυγγει τοσο που δεν μπορω να αναπνευσω...
"Βεβαια δις Αdams,υπαρχει ενα προβλημα..Δεν εχω τι να βαλω και ειναι και χορος μεταμφιεσμενων!Δεν εχω μασκα!..."
"Κανενα προβλημα δις Swith!Γι'αυτο ειμαι εγω εδω...Θα σου δειξω...."λεει πονηρα κ με πιανει απο το χερι τραβωντας με στο δωματιο της...Ανοιγει την ντουλαπα κ βγαζει ενα μακρυ σκουρο μπλε  φορεμα τυλιγμενο με οργαντζα,σχεδον σε ισια γραμμη...Οι τυραντες του ειναι οι δυο ακρες της οργαντζας που τελικα ενωνονται στην πλατη του φορεματος...Ειναι πανεμορφο...Στην συνεχεια βγαζει ενα ζευγαρι ψηλοτακουνες γοβες στο ισιο χρωμα..."Τι λες λοιπον??"ρωταει επιδοκιμαστικα..."Δεν ειναι ωραια?"...
"Οπως παντα με εκπλησεις με τις στυλιστικες σου επιλογες Mia!!Eιναι πολυ ομορφα..."...Πραγματι η Mia διαλεγει παντα ομορφα κομματια...Εχει υπεροχο γουστο και την εμπιστευομαι...Καθε κομματι που διαλεγει ειναι προσεγμενο,καταλληλο για καθε περισταση...Ψωνιζει σχεδον για καθε εμφανιση που κανει με την μπαντα...Η Mia εχει δικη της μπαντα...Παιζουν σε κανενα μπαρακι του Πορτλαντ στον ελευθερο χρονο τους....Ειναι αρκετα καλοι...Εχουν αρκετους θαυμαστες εδω...Ειδικα η Mia καθως εκτος απο ταλεντο στα φωνητικα και το μασο,ειναι και κουκλα...Ψηλη,μελαχρινη με πρασινα ματια και ισιο μακρυ μαλλι...Χαρμα οφθαλμων!....Ειναι συγχονως τοσο καλη και δυναμικη που ολοι υποκλινονται μπροστα της...Την αγαπω!Ευχομαι πραγματικα να ειχα και εγω λιγο απο το μειγμα της δυναμικοτητας της και της αυτοπεποιθησης....
"Δοκιμασε τα ντε!Δεν εχουμε και κανεναν αιωνα μεχρι το χορο..."...Γνεφω καταφατικα και αρχιζω να φοραω τα ρουχα,ενω το κινητο της χτυπαει απο το σαλονι...."Επιστρεφω!..." λεει εκαταλειποντας...
"Eva!!!wow!!Ποσο τελεια ειναι πανω σου??!!Εισαι θεα κοπελα μου!!Καταλαβε το!"λεει με εκπληξη και θαυμασμο?...
"Χαχα!Σε ευχαριστω...."λεει και πρεπει να εχω κοκκινισει σαν πασχαλιατικο αυγο...
"Ελα να τα δεις στον καθρευτη και μονη σου..."
Πλησιαζω και στεκομαι μπροστα του...Το θεαμα ειναι διαφορετικο...Δηλαδη...Ισως λιγο λαμπερο...Παντως δεν μου θυμιζει εμενα,το κοριτσι με την χαμηλη αυτοπεποιθηση,το σχεδον χλωμο...Αυτο που φαινεται ειναι μια κοπελα με μακρυα καστανα ισια μαλλια,μεγαλα μπλε ματια κ ξερα χειλη σχεδον ανοιχτα απο αυτο που βλεπω,ολη τυλιγμενη σε ενα υπεροχο φορεμα που αναδεικνυει τη γραμμη μου...Ισως οντως μου πανε λιγο...
"Λοιπον!??"λεει με απορια η Mia.
"Ειναι πολυ ωραια,οντως!Ευχαριστω!!"της λεω και την αγκαλιαζω...Μου χαμογελαει."Εγω σε ευχαριστω που θα πας!"
"Ελα να σου φτιαξω τα μαλλια..."...Τρεχει,παιρνει τα απαραιτητα συνεργα και επιστρεφει..Πιανει δουλεια....Τελικως μου τα εχει φτιαξει ισια,τελειωνοντας σε αναλαφρες μπουκλες...Πολυ ωραια..!
"Τελεια!!"λεει με χαρα.."Ωρα να βαφτεις!"λεει χτυπωντας με στα πισινα και γελωντας!Της βγαζω τη γλωσσα...
Βαφομαι ελαφρα βαζοντας λιγη μασκαρα και μολυβι...Τολμω ομως να βαλω το κοκκινο κραγιον που μου χαρισε η Mia τα χριστουγεννα...Θα ενθουσιαστει,σκεφτομαι...
"Ετοιμη!!"φωναζω βγαινοντας στο σαλονι οπου με περιμενει....
Το στομα της σχηματιζει εναι "O" και τρεχει προς το μερος μου λεγοντας "Εισαι κουκλα!!!Καποια θα καψει καρδιες αποψε!!"μου κλεινει και το ματι..."Εισαι εντελως τρελη!!Χαχα" ....Ομως κατι λειπει..."Ξερεις δεν εχουμε μασκα..."λεω χαμηλοφωνα.."Φυσικα και εχουμε!"αντιγυριζει χωρις να χασει τον ενθουσιασμο της...Αναστεναζω...Τρεχει στο δωματιο και μετα απο δευτερολεπτα επιστρεφει...Κρατα μια μασκα...Ω!Ειναι ασημι με μικρα διαμαντακια στις ακρες...Ειναι μονο για τα ματια και στηριζεται σε ενα ασημι ραβδι...Πραγματικα ομορφη..."Τελεια!"αναφωνω και μου χαμογελα πλατια..."Εισαι ετοιμη!α!Μην ξεχασεις την καμερα!Αλλωστε γι'αυτο θα περασεις το αποψινο μαρτυριο!"εχει δικιο!καλη η προετοιμασια αλλα θα ειναι αρκετα βαρετο να βγαζω φωτο και να συλλεγω πληροφοριες σε ολο τον ανοητο χορο,απο αργοσχολους διασημους...Ξερω οτι αλλες θα ηταν ενθουσιασμενες γι'αυτο αλλα εγω το βαριεμαι αφανταστα!!...Αλλωστε δεν ειναι δουλεια μου...Αλλα της Mia...Εγω και η Μia σπουδαζουμε λογοτεχνια στο πανεπιστημιο...Ομως η Mia δεν μπορει να ασχολειται μονο με ενα πραγμα...Ειναι ακρως κοινωνικη...Γι'αυτο ασχολειται και με την εφημεριδα του πανεπιστημιου...Αποψε το συμβουλιο του,διοργανωσε ενα χορο για φιλανθρωπικους σκοπους...Η Mia επρεπε να παει για το ρεπορταζ αλλα προτιμησε να βγει με τα παιδια της μπαντας...Συχαινεται αλλωστε τετοιους γλυκαναλατους χορους...Ετσι οδηγηθηκα εγω σε αυτο το πανηγυρι!...Παιρνω τη φωτογραφικη της Mia...Με αγκαλιαζει σφιχτα...
"Σορυ!"λεει με απολογητικο υφος...Ναι,οκ..."σε περιμενει ταξι κατω!!Καλα να περασεις!Σε ευχαριστω γλυκια μου!"..."Ευχαριστω MIa!" Και ετσι φευγω....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου