Σάββατο 31 Αυγούστου 2013

The Black Mask



     Eιναι ηδη 10 κ μιση οταν φτανω στο Grand Palace,οπου εχει ξεκινησει ο χορος.Μπαινοντας συνειδητοποιω οτι δεν εχω ξαναβρεθει σε ενα τετοιο μεγαλοπρεπη χωρο ποτε,και οπωσδηποτε οχι για καποιο γκαλα στα 21 ετη της ηλικιας μου....Ετσι καθως αντικριζω ολη αυτη την πανδαισια φωταγωγησης και χρωματων νιωθω σα να χανομαι,για μερικα λεπτα....Η μεγαλοπρεπεια του χωρου,η μουσικη,τα ομορφα προσωπα τριγυρω,τα εκατονταδες φορεματα διαφορων χρωματων προσπαθουν να συνδιαστουν αρμονικα στο μυαλο μου.
    Σε μερικα λεπτα γινομαι ξανα κυριαρχη του εαυτου μου και συγκεντρωνομαι στον σκοπο μου.Ειμαι εδω για να φωτογραφισω και να αποσπασω δυο λογια για τη σημερινη βραδια απο τους καλεσμενους.Αντε λοιπον,Swith!ακουγεται μια φωνη μεσα μου...Οκ,πρεπει να γινει...Απο που να αρχισω ομως?...Κανω μια αργη στροφη γυρω απο τον εαυτο μου,ψαχνοντας το πρωτο μοντελο μου για αποψε...Μμμμ...Πραγματικα δυσκολο!Ειναι παρα πολυ διασημοι εδω!Η Mia θα χαρει οταν της πω,πως ηρθαν οι περισσοτεροι απο οσους διασημους προσκαλεσαν.Εχει επιτυχια λοιπον το γκαλα!σκεφτηκα...Αποφασιζω αρχικα να σταθω στην πορτα,ωστε ο φακος να "πιασει" ολοκληρη την αιθουσα κ ολους οσους βρισκονται εκει...Πρωτη ληψη!Ωραια...Επειτα παιρνω το θαρρος κ πλησιαζω μια ομορφη φιγουρα,που στη συνεχεια ανακαλυπτω προς εκπληξη μου πως ειναι...η Kristen Stewart!
Tα χερια μου ετρεμαν καθως τη χαιρετησα!Ειναι πολυ ομορφη και απο κοντα!Μου ειπε λιγα πραγματα για αποψε και μου χαρισε 2 ληψεις!Ευγενεστατη,σκεφτηκα.
    Αυτο μου εδωσε θαρρος για να συνεχιζω να "ενοχλω" διασημους,φωτογραφιζοντας τους.Αναμεσα τους ηταν ο Chace Crawford που συνοδευε τη Βlake Lively,o Matt Bellamy-απο τους αγαπημενους μου-,ο Paul Wesley που φωτογραφηθηκε  με την εκθαμβωτικη γυναικα του,και η αδυναμια μου,ο Ian Somerhalder!Hταν πραγματικα τελειος απο κοντα!Ομορφα μπλε ματια,υπεροχα χειλη και ολο χαμογελα!Οταν συστηθηκαμε μου μιλησε για τη βραδια και μου αποκαλυψε και 2-3 μυστικα για το "Vampire Diaries"!Τωρα ειχα και αποκλειστηκοτητα!Χα!...Στη συνεχεια συναντησα τον Matt Bomer.Αυτοι που τον παρομοιαζουν με ελληνα θεο,λιγα λενε!Στεκοταν ακουμπωντας την πλατη στα καγκελα της μεγαλης σκαλας της αιθουσας.Αρχικα δεν αναγνωριζα ποιος ηταν καθως ημουν λιγο μακρυα και φορουσε μασκα...Στη συνεχεια ομως την εβγαλε και ολα τα απιστευτα χαρακτηριστικα του ελευθερωθηκαν.Πηρα την αποφαση να παω κοντα του.Φτανοντας στο πρωτο σκαλι,αρχισα να τρεμω,καθως οσο πιο κοντα πηγαινα τοσο με "μαγευε" η θεα του!Τελικα εφτασα διπλα του.
   -Καλησπερα κ.Bomer!Eιμαι η φωτογραφος.Πως ειστε?,του λεω και αστραπιαια μου δινει το χερι του!
  -Καλησπερα!Μια χαρα!μου απαντα χαμογελωντας. -πρεπει να κοκκινισα!-
 -Πως περνατε?Πειτε μου δυο λογια.
 -Αρκετα καλα.Ξερετε τα φιλανθρωπικα γκαλα ειναι κατι στο οποιο συμμετεχω με μεγαλη μου χαρα.Θεωρω πως ολοι πρεπει να συνεισφερουμε και ειδικα αυτοι που διαθετουν οικονομικη ανεση!Επισης ολοι οι διασημοι πρεπει να συμμετεχουν ωστε να προσελκυουν και τον υπολοιπο  κοσμο,για μια πιο ενεργη συμμετοχη σ'αυτο.
 -Πολυ ωραια κυριε!ειπα και του χαμογελασα.Μπορω να εχω και μια φωτογραφια σας!
 -Βεβαιως!
Ηταν παρα πολυ ευγενικος και γοητευτικος.Μερικοι ανθρωποι,οπως αυτος,δεν χρειαζεται να κανουν τιποτα για να σε εντυπωσιασουν.Βγαινει πηγαιο ολο αυτο απο μεσα τους...
Πηρα τη μηχανη και εστιασα πανω του.Δεν θα κανω κανενα σχολιο για την τελειοτητα που υψονωταν μπροστα στο φακο μου.Θα αναφερω απλα πως πατησα αρχικα λαθος κουμπι!Πρωτο φαουλ!Και η πρωτη ληψη μου ναυαγησε αφου τα χερια μου τρεμανε και η φωτογραφια ηταν θολη!
-Θα μπορουσα να εχω αλλη μια ληψη?ειπα χαμογελωντας ευγενικα.
-Φυσικα!μου απαντησε....Ευτυχως η ληψη αυτη δεν απετυχε!Με χαιρετησε με θερμη,ανταπεδωσα κ εφυγα αρκετα  γρηγορα,ωστε να μην κανω και αλλη γκαφα!
 Συναντησα και αλλους οπως τους:Henry Cavill,με τον οποιο βγαλαμε και προσωπικη φωτο,Μatt Damon,Natalie Portman,Rachel Adams,Sophia Bush,Emma Stone,Amy Adams κ.α.
   Αφου φωτογραφισα τους παραπανω,εριξα μια γρηγορη ματια γυρω μου,για να δω μηπως υπαρχει καποιος αναμεσα τους που θα επρεπε να βγαλω φωτογραφια του...
-Κουραστικη η δουλεια του φωτογραφου,δεν νομιζετε δις Swith?μια φωνη διεκοψε την ερευνα μου..
-Καλησπερα κ.Cloyd!Πως ειστε?...γυρισα και αντικρισα την καθηγητρια της λογοτεχνιας ,του πανεπιστημιου...
-Μια χαρα!Περναω αρκετα καλα αποψε!Εσεις?
-Εγω οπως αρχικα ηρθατε στο συμπερασμα κανω κατι κουραστικο!Χαχα!Αλλα περναω καλα!Απροσδοκητα καλα μπορω να πω!....Χαμογελασαμε και οι δυο!
-Λοιπον,σε επιασα τη στιγμη που ερευνουσες το χωρο,ε?Προφανως ελεγχεις μηπως ξεχασες καποιον?
-Ναι.Ακριβως...Για να δουμε λοιπον....Κοιτουσαμε μαζι κατα μηκος ολης της αιθουσας και η κ.Cloyd με ρωτουσε καθε τοσο αν εχω φωτογραφισει αυτους που αντικριζε εναν-εναν εμπρος της....Καποια στιγμη...
-Δις Swith,τον κυριο στη γωνια που κραταει το κινητο του,στο χερι...Δειχνει απασχολημενος με αυτο...
-Φοραει και αυτη την μαυρη μασκα και δεν μπορω να τον αναγνωρισω...Ποιος να ειναι?
-Κατι μου λεει πως ειναι διασημος...Πηγαινε να δεις!Αλλωστε τι εχεις να χασεις?μου ειπε χαμογελωντας ευγενικα...
-Σωστα!Ευχαριστω,κ.Cloyd!μου εγνεψε και εφυγε.Προχωρησα προς το μερος του "μυστηριωδους τυπου"...Μολις εφτασα,σχεδον διπλα του,αυτος δεν αντιληφθηκε την παρουσια μου.Ηταν τοσο απορροφημενος με το Blackberry του,που δεν εδινε δεκαρα για οποιον περνουσε κοντα του...Ετσι ειχα μερικα δευτερολεπτα να τον περιεργαστω...Ηταν γυρω στο 1,75,γυμνασμενος-σε αριστη φορμα,μπορω να πω!-.Τα μαλλια του ηταν πιασμενα,στερεωμενα στο πισω μερος του κεφαλιου με ενα λαστιχακι.Απο εκει που στεκομουν μπορουσα να δω το προφιλ του...Ειχε ενα υπεροχο μετωπο.Και μια πολυ ομορφη μικρη μυτη.Τα χειλη του φαινοταν λιγο απο το πλάι,θα μπορουσε ομως κανεις να πει πως συνδιαζονταν σε υπεροχη αρμονια με το υπολοιπο συνολο...Βεβαια η μασκα εκριβε το σημαντικοτερο μερος ενος προσωπου,τα ματια...Ξεροβηξα ελαφρα και αυτος με κοιταξε αστραπιαια!Θεε μου!!Οντως τα ματια ειναι το πιο σημαντικο σημειο του προσωπου,αλλα τα δικα του ηταν τα πιο απιστευτα και μεγαλυτερης σημασιας χαρακτηριστικα που ειχα δει ποτε μου!!Τοσο μπλε σαν,σκοτεινοι ωκεανοι,αλλα και ποσο λαμψη εβγαζαν ταυτοχρονα!!Παγωσα...Για λιγα δευτερολεπτα,οσο αυτα τα ομορφα ματια με αντικριζαν δεν μπορουσα να μιλησω...Σαν υπνωτισμενη καταφερα να πω...
-Καλησπερα!Ειμαι η...η φωτογραφος!ψελισα και ετεινα το χερι μου για να συναντησει το δικο του...
-Το βλεπω!ειπε και χαμογελασε μαλλον μηχανικα..Παρολ'αυτα ετεινε και αυτος το χερι του....
-Λοιπον...Μπορειτε να μου πειτε δυο λογια για την αποψινη βραδια?....
-Ναι,λοιπον...Καθως αυτος μιλουσε για τη φιλανθρωπια,μπορω να σας εκμηστηρευτω πως ακουσα..ελαχιστα!!Ευτυχως ηχογραφουσα αυτα που ελεγε!Προσπαθουσα να διακρινω καθε λεπτομερια του προσωπου του.Οντως τα χειλη του ηταν ομορφα και η μυτη του και γενικως ολα τα χαρακτηριστικα του,οπως ειχα εντοπισει και πριν.Θα αποφυγω να αναφερθω ξανα στις μπλε χαντρες του ομορφου προσωπου του!Ποσο θα ηθελα να βγαλει ή να του βγαλω αυτη τη μασκα...Να δω αυτο το ομορφο προσωπο σε ολο του το μεγαλειο!Αν και ειναι πολυ sexy μ'αυτη!Μαλωσα τον εαυτο μου για τις σκεψεις μου και πασχισα να συγκεντρωθω...Αλλα ακομη και η φωνη του ηταν μαγευτικη...
-Πιστευω πως ολοι πρεπει να συμμετεχουμε.....Ηταν η τελευταια προταση της απαντησης του.
-Πολυ ωραια κυριε...?
-Mε λενε Jared....
-Jared...?
-Δεν με αναγνωριζετε ετσι?...Σωστα...με αυτη τη μασκα...Ενδιαφερον...!ειπε και σχηματισε ενα πονηρο χαμογελο...
-Οντως.Δεν σας αναγνωριζω,προσπαθω τοση ωρα αλλα ματαια...Λοιπον?
-Προς το παρον μπορει να μην σας αποκαλυφθω!ειπε σαρδονια...
-Ξερετε πρεπει!...Αλλωστε εχω δουλεια...Πρεπει να σας φωτογραφισω και να φυγω...-Εχει θρασσος!-
-Να φυγετε?..Τοσο γρηγορα?Εδειχνε ψευτικα εκπληκτος...Ναι κ.μυστηριωδη!!Τοσο απιστευτο ειναι να πρεπει να κανω τη δουλεια μου?
-Θα μου πειτε?Εχω αρχισει να αναρωτιεμαι αν ειστε οντως διασημος ή απλα καποιος που σπαταλαω το χρονο μου!Και που με δουλευει προφανως!!
-Χαχαχαχα!Ειστε ανυπομονη δεσποινις!!...Και ναι ειμαι γνωστος..Τουλαχιστον ετσι νομιζω!...Αυτο το υφος σου κυριε μου τη δινει!Εν τω μεταξυ προσεξα πως με κοιτουσε συνεχεια απο τη στιγμη που τον ενοχλησα...Αρχικα ψυχρα και επειτα με ολο και περισσοτερο ενδιαφερον...Εκανε ακριβως ο,τι και εγω...Επεξεργαστηκε καθε λεπτομερια μου και τελικα εστιασε στο προσωπο μου....Πραγματικα η ματια του με εκαιγε.!!Κοκκινισα στη σκεψη...
-Κυριε μιληστε μου πιο συγκεκριμενα....Ισως ανακαλυψω μονη μου ποιος ειστε...Ειστε ηθοποιος?Τραγουδιστης??....Τι ειστε? ...η αληθεια ειναι πως η φωνη του ηταν πολυ ωραια..Ισως να ηταν τραγουδιστης..Αλλα τα χαρακτηριστικα του?μηπως μοντελο...
-Λιγο απο ολα!
-πολυ κατατοπιστικο!!Τελος παντων!Τουλαχιστον μπορω να εχω μια φωτογραφια?
-Ναι,μπορω να το κανω αυτο!ειπε ειρωνικα...
Ποζαρε με χαρη στο φακο,αλλα οταν πηγα να τραβηξω τη φωτο ξαφνικα χαθηκε απο μπροστα μου...Τον ειδα να πλησιαζει το γκαρσονι πιο διπλα και να παιρνει ενα ποτηρι σαμπανια!Αυτος ο ανθρωπος ειναι τοσοο βλακας!!Μερικοι νομιζουν πως επειδη ειναι διασημοι μπορουν να κανουν ο,τι θελουν....Αλλα εγω δεν εχω συνηθισει σε τετοια!!Εχω εκνευριστει παρα πολυ!!Με πλησιαζει με ενα σαρδονιο χαμογελο-ξανα,ναι!- και μου ζηταει συγνωμη...
-Συγνωμη απλα το γκαρσονι ειχε ωρα να περασει απο εδω...Προσπαθει να απολογηθει τοσο ψευτικα!Μου τη δινει πιο πολυ!Ομορφε Μπασταρδε!
-Ξερετε,βαρεθηκα!Αδιαφορω αν θα σας βαλουμε στο αρθρο μας!Ειστε πραγματικα,τοσοοοο....τοσοοο...
-Τοσο τι δεσποινις...?λεει με ενδιαφερον και ενθουσιασμο!!Ω,ναι μπορεις να με εκνευρισεις κι αλλο!!
-Βλακας!!Ο πιο αγενης ηλιθιος που εχω γνωρισει!!...
-Επιτελους!Προσπαθουσα να καταλαβω ποσο θα μπορουσες να κρατηθεις και να μην βρισεις ενα μαλακα σαν και του λογου μου!Ειπε και γελασε...
-Ως εδω!Φευγω....Και προσπαθησα να απομακρυνθω,ματαια βεβαια αφου τοδυνατο χερι του επιασε το δικο μου...
-Ο,οχι!Οχι,τοσο γρηγορα...!!Θα επανορθωσω...Το υποσχομαι!Οριστε βγαλε μου φωτογραφια..Σου υποσχομαι πως μεχρι το τελος της βραδιας θα ξερεις και το ονομα μου!!Ελα...Σε παρακαλω...?
-Τι??
-ουτε εσυ μου εχεις πει το ονομα σου...Πες μου μονο το μικρο...Ετσι,θα 'μαστε πατσι!ειπε και μου εκλεισε το ματι...
-Eva...ψελισα εκνευρισμενη... και γυρισα πισω!Τι κανω γαμωτο....
-Ομορφο,οπως εσυ!Ελα Εva...Aλλωστε ειναι αργα και δεν νομιζω πως εχεις αλλη δουλεια!Στοιχηματιζω πως τα καλυψες ολα!Απλα δεν θελεις να μεινεις...μαζι μου...Αλλωστε τι θα χασεις!Ισα-ισα που θα εχεις και κατι παραπανω αν μεινεις...προσπαθουσε να με πεισει....Ω,θεε μου,γιατι να πεφτω παντα πανω σε βλακες και ανισορροπους!?....





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου