Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Bye Stranger...

Στην Ειρηνη που ηθελε πολυ να ανεβασω αποψε κεφαλαιο!Ηere you go sister!:)Aλλα και στις Βενια και Ελλη που παρακολοθουν απο την αρχη του fanfic!Love ya all!¨:)


....-"Χαιρομαι που υπαρχουν ατομα,σαν και εσενα Νef,που αγαπουν τοσο πολυ τη μουσικη!.... Εκτιμω πραγματικα τους καλλιτεχνες που δεν προσποιουνται και κανουν τρελες στην σκηνη!Που ειναι φιλοι ή μαλλον "οικογενεια" με το κοινο,οπως μου ειπες πριν για το συγκροτημα σου...Δεν σου κρυβω οτι θελω πολυ να σας δω live !Εχω καιρο να παω σε συναυλια ως 'θεατης'!"ειπε....
Η τελευταια φραση του μου κινησε την περιεργεια...'ως θεατης'...Τι εννοουσε αραγε?Πριν προλαβω να ρωτησω,με διεκοψε....
-"Αληθεια ποιων συγκροτηματων τραγουδια παιζετε συχνα live?"ρωτησε....
-"Α,Ειναι πολλα!....Red hot chilly peppers,Paramore,My Chemical Romance,τους οποιους γνωρισα σε ενα live τους μαζι με τους κολλητους μου,υπεροχα πλασματα!"αναφωνησα...Με κοιταξε.Δεν μπορουσα να καταλαβω τι σκεφτοταν...
-"Ειναι πραγματι αρκετα καλοι...."συμπληρωσε επειτα....
-"Επισης παιζουμε Nirvana,the Doors,30 seconds to mars,Placebo μερικες φορες...."
-"30 seconds to mars?!"εδειχνε ξαφνιασμενος....
-"Ε,ναι...εχουν πολυ ωραια τραγουδια...Γενικα ακουμε πολυ ροκ μουσικη σαν συγκροτημα....Πρεπει ομως να ομολογησω πως γνωριζω-θυμαμαι πολυ λιγα μελη συγκροτηματων....Και αυτο γιατι με ενδιαφερει κυριως η μουσικη τους..."ειπα και πρεπει να κοκκινησα ελαφρως...Ναι ειχα αυτο το ελλατωμα να μην συγκρατω ονοματα!Θα με περασε για τελειως αδιαφορη σκεφτηκα....
-"Ειναι ενταξει!Τουλαχιστον ξερεις καλα την δουλεια τους!" ειπε μαλλον προσπαθωντας να με καθησυχασει,αν και μου φανηκε σαν ειρωνεια....
Συνεχισε να με κοιταζει αφου τελειωσε την φραση του...Προσπαθουσα να αποφυγω το βλεμμα του....Ηταν καταστροφικο για την υγεια μου!Μπερδευε τις σκεψεις μου,τα λογια μου...Εμενα την ιδια....!
Ο ηχος του κινητου του διεκοψε την σιωπη...
-"Παρακαλω?!...Ναι,Emma!Tι κανετε εκει?....Μολις μπηκαμε στην Ν.Υορκη...Ναι...σε μιση ωρα το πολυ θα ειμαστε στον 1ο σταθμο...Να ειστε εκει με τον Shannon,ετσι?...Α! πες του ολα να ειναι οπως τα αφησα!Ξερει αυτος....!Τα λεμε εκει! "ειπε με προειδοποιητικο τονο και εκλεισε.
Μειναμε εκει.Κανεις δεν ειπε λεξη...
Η συζητηση μας διακοπηκε αποτομα,πριν το τηλεφωνημα...Αν και αυτο το τηλεφωνημα μου εδωσε την εντυπωση,πως τον επανεφερε στην πραγματικοτητα του...
Αν και δεν ειπωθηκε κατι παραξενο...Απλα η διαθεση του δεν ηταν οπως οταν μιλουσαμε...Ηταν οπως οταν καθησε στην αρχη...Το αψεγαδιαστο προσωπο του ηταν ανεκφραστο...Παρολα αυτα συνεχισε να μου ριχνει καπου-καπου κλεφτες ματιες!Δεν μπορω να πω,ειχα κολακευτει....!Ηταν αρκετα απροβλεπτος....
Ολα αυτα ωσπου:"Επομενη σταση 'Red Street' ",ακουστηκε απο τα ηχεια του βαγονιου....
Αρχισε να μαζευει τα πραγματα του,ηταν προφανως η σταση που επρεπε να κατεβει.Φορεσε την καμπαρτινα του και οι ωκανοι του συναντησαν τα δικα μου ματια....
-"Λοιπον,μικρη μου κυρια,ηρθε η ωρα να σε αποχαιρετησω!"ειπε πολυ γλυκα...Μισουσα τους αποχαιρετισμους,αν και τον Jared τον ηξερα μονο μερικες ωρες....
-"Χαρηκα πολυ,που σε γνωρισα Jared!Ελπιζω να τα ξαναπουμε παλι στο μελλον!Ισως συναντηθουμε ξανα..."ειπα χαμογελωντας του....
-"Και εγω χαρηκα και ελπιζω και πιστευω πως θα ξανασυναντηθουμε!"Σηκωθηκε απο την θεση του και πηρε τα πραγματα του....Ηρθε η ωρα να κατεβει...Πηρε το χερι μου και το φιλησε...Γελασα...Ηταν αρκετα γλυκο!!....
-"Να προσεχεις!Τα λεμε...συντομα!"ειπε και υψωσε τα ματια του στο προσωπο μου...Τωρα εμοιαζε με 5χρονο παιδι που λαχταρουσε κατι....Τα ματια του ηταν 5χρονου παιδιου!Ελαμπαν σαν αστρα....
-"Τα λεμε !!"...ηταν το μονο που ειπα...Ειχε ηδη εξαφανιστει απο τον χωρο....
Καθησα στην θεση μου...Για την υπολοιπη διαδρομη σεφτομουν ..αυτον.....
Την καθε λεπτομερεια απο την συζητηση μας!Αυτες οι ωρες που ξοδεψαμε 'μαζι' ηταν υπεροχες....Η παρουσια του φωτησε την μελαγχολια που ειχα...Ειχε μια τοσο περιεργη δυναμη...Μου ελειπε ηδη...Αλλα πως ηταν δυνατον...?....
Περασαν μερικα λεπτα και τελικα....εφτασα και εγω στον προορισμο μου....Πηρα τα πραγματα μου και κατεβηκα απο το τρενο.....
Με το που κατεβηκα,το πρωτο πραγμα που αντικρυσα να απλωνεται μπροστα μου ηταν η ολοφωτη Νεα Υορκη!...Το ονειρο μου ηταν ποια κοντα στο να γινει πραγματικοτητα.....!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου